M.ED VICKIE WEBER MORENO

Vicerrectora
Email: vweber@ecomundo.edu.ec

Formación Académica:

• Master’s Degree in Higher Education, Research and Pedagogical Innovation. «Maestría en Educación Superior, Investigación e Innovación Pedagógica», Universidad Casa Grande, Guayaquil, Ecuador.
  • Graduate Diploma in Social Research. «Diplomado Superior en Investigación para las Ciencias Sociales» Universidad Casa Grande, Guayaquil, Ecuador..
  • Bachelor’s Degree UTPL, Licenciatura en Ciencias de la Educación, Inglés (2007).

Experiencia Profesional:

• English Coordinator Secondary School and English Teacher, Colegio Santiago Mayor, Guayaquil, Ecuador,
  • Language Department Coordinator, Academic Coordinator and English Teacher, Universidad del Pacífico, Guayaquil, Ecuador,
  • Language Coordinator and IB Teacher, SEK International School, Guayaquil

Vicerrectora y Directora de Inglés de la Unidad Particular Bilingüe Ecomundo y Escuela Educación Básica Ecomundo Vespertino.